Värmerekord!?

I går kväll tror jag vi hade värmerekord inne i "salen" (Tv-rummet). Då skulle alla de som säger vi har det kallt, varit här. Var tvungen att hämta en termometer för att se hur varmt det var.

Vid kakelugnen var det ännu varmare.Det rummet har brukat vara det kallaste rummet i huset, men nu har vi börjat få upp värmen. Att vi eldat i kakelugnen bidrar till mycket värme och sen fungerar elementen som de ska. Så tror jag även att det hjälper att vi isolerat ena ytterväggen. Nästa år blir det nästa vägg, så då blir det varmt!
Nu är det bara baksidan som har fått ny fasad.


"Värmen" ute igår höll inte i sig. När vi åkte till kyrkan var det -6 grader, och när vi närmade oss kyrkan var det -12 grader. 6 graders skillnad på en mil och i samma dalgång! Tycker det borde vara ungefär lika men det brukar vara kallare norrut;).

Kommentarer
Postat av: Veronica

men du lyckas ju till och med få en linje med...fy va avis jag blir...mina ögon blöder :(

2009-01-07 @ 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0