Vanlig vecka

Äntligen är det vanlig vecka. Barnen ska till skolan och sen fritids, sambon ska jobba och jag ska också iväg til skolan. Jag vill, men jag vill inte. Har lite blandade känslor för att "börja" skolan efter "lovet". Dels för att vi börjar 08.15 i morgon och jag måste upp tidigt, dels för att vi har tenta till fredan och jag fattar ingenting (hoppas hjärnan startar imorgon) men det ska bli kul att träffa kurskamraterna igen.

Ska försöka fixa i ordning allt tills i morgon så jag bara kan kliva upp ur sängen och ut i bilen (i princip). Ställer väl klockan på 05.15 och snoozar till 05.45 (så jag får stressa iväg). Sambon ska väcka barnen och skicka iväg dem till skolan imorgon, så det slipper jag (en fördel med att jag börjar tidigt).

Ska snart försöka komma i säng. (Jobbigt, för en nattuggla som mej)


Kommentarer
Postat av: Elin

Är det Monkan!?? Vad skoj! Hur e det?

2009-01-12 @ 14:52:38
Postat av: Monica "Commandoran"

Bara bra med mig. Har hittat din blogg och kommer med spänning att följa den. Hoppas att det är OK att jag länkar till den?

2009-01-12 @ 14:54:32
Postat av: Sara~Candis

Sv. Tack så mycket :D

2009-01-12 @ 15:27:13
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0