Va' kul!

INTE!!!
Tenta på fredag och jag har inte börjat läsa än. Så peppad är jag. Har gjort lite uppgifter idag men det är allt. Tänkte inte blogga idag men jag är ju beroende!!! Läser andras bloggar, funderar vad jag ska skriva om, letar reda på andra intressanta bloggar osv.
Just nu funderar jag ut vad jag ska ha för kategorier. Kan ju inte lägga allt under "Allmänt" :). I början tyckte jag inte det spelade någon roll, eftersom jag skulle inte skriva mycket. Inte heller hade jag någon röd tråd eller tema. (Eftersom jag just nu inte har några hobbies och fritidsintressen). Nu har jag lite funderingar och ideer över hur och vad jag ska lägga in det hela så jag får se när jag får tid för detta.

Men inte denna vecka. Måste, måste, måste läsa till tentan. Påminn mig om ni ser att jag börjar vara inne på era bloggar för mycket. (Måste ju få kolla bloggar en gång per dag).

PS.  Klarade tentan jag hade före jul så det känns ju lite bättre att veta att jag inte ligger efter med någon än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0