Stress...

Tänk att så fort vi ska nånstans måste det stressas. Idag ska vi till kyrkan på familjegudstjänst och sen är det julgransdans i församlingshemmet efter kyrkan.

Barnen gick faktiskt ut en sväng förut och då kunde jag ju inte tvinga in dem för att de skulle kunna göra sig iordning. Så nu blev det snabbfika och snabbombytning och så ska vi strax åka. Barnkören ska sjunga så därför ska sonen vara där tidigare så då måste vi ju vara klara allihop (för jag åker inte hem tillbaka och upp igen).

Stress och tjat. Nu har jag sagt åt dem tio gånger att de ska byta om. Om tio minuter åker vi!

(Fasar för när sexåriga dottern kommer i tonåren)

Kommentarer
Postat av: Veronica

J-a hur vi ska dansa. Enda dansen som en annan kommer på ;)

Jag kan lova dig att det är INTE kul med flickor i tonåren, varmvatten slut, toan upptagen, humörsvängningar, tvättberget, mm mm mm

2009-01-06 @ 14:54:21
Postat av: Monica "Commandoran"

Det är just det jag fasar för. Om det är så nu, HUR blir det då om 6-7 år?

2009-01-07 @ 00:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0