Snö, snö, snö...

Jag vill ha mera snö. Är det vinter ska det vara riktig vinter. Det "fjas" som kommit idag räknas inte. Det är inte bara barnen som vill ha snö utan även jag! Det är ju fem veckor kvar till sportlovet och tolv veckor kvar till påsklovet. Då ska det också finnas snö kvar. Punkt slut.
Visst, det är bra att det inte snöar när jag ska iväg till Karlstad på mornarna men det kan väl snöa på helgerna, eller lite hela tiden så plogbilarna får åka skytteltrafik hela tiden (ha... precis som de skulle göra det, måste jvisst  bli ett antal centimeter först och snöa ett antal timmar).

Kommentarer
Postat av: Carina A

Jag håller med dej. Jag vill också ha snö. I Massor!

2009-01-19 @ 21:31:53
Postat av: Fia

Samma här!!!!

Lika galen i snö som barnen tror jag... ;-)

Är det vinter så ska det vara det och då med mycket snö!!!

2009-01-19 @ 23:09:00
URL: http://emmyoemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0