Shopping...

... i Karlstad blev det idag. Dottern och jag åkte iväg en tur till Karlstad. Vi skulle inhandla vinterskor och täckjacka och täckbyxor. Det blev det och lite mer. Fann inget till mig själv (som vanligt) förutom fingervantar. Vet inte vart alla vantar jag köpt tagit vägen, men med mitt minne kan de ligga kvar var som helst. (Om ni funderar på varför inlägget om julgransdansen kom in sent på kvällen beror det på en bortglömd handväska;), tur att det finns ärliga människor (tack Helen), och att alla känner alla).

Dottern visar, trots sin ålder, ett litet köpberoende. Hon valde ut ett antal kläder och så gick hon och provade dessa. Jag fick stå snällt utanför och vänta och gå och hämta andra storlekar. En del blev ratat och en del ville hon ha. Då fick jag försöka få henne till att inte vilja köpa allt utan bara det hon behöver, (hon behöver inte två lika klänningar i olika färg;-) eller en för liten tröja). Det gick över förväntan. Vi kom överens (nästan) hela tiden och det hör inte till vanligheterna för hon är en liten, bestämd, envis fröken och det är jag också! (Kanske inte liten men resten stämmer. Sch...tala inte om för sambon att jag erkänner det.)

Det var kul med en mor/dotter dag med McDonalds, shopping och fika.


Måste visa en bild av dottern i jackan. Färgen är lite otippad, va'. Ni som känner henne vet nog att hennes färg har varit rosa, men det verkar ha ändrats.

Kommentarer
Postat av: Maria

Å, va mysigt det lät med en mor/dotter dag!!! =)

2009-01-09 @ 22:03:26
URL: http://mariairansby.blogg.se/
Postat av: Carina A

Jättefin jacka! OCH tjej! :-)

2009-01-09 @ 23:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0