Shopping

Ska göra som i modebloggarna och skriva lite om shopping.
Var till stan i dag och inhandlade 4 toppar/tröjor och en pyjamas för under 500 kr! (Allt på KappAhl) Fynd! Skulle inte ha något utan bara gick omkring och kollade i affärer när jag väntade på att bussen hem skulle gå. Började titta igenom reakläderna och fann en hel del jag skulle kunna tänka mig. Storleken var också rätt men tvekade lite iallafall ända tills jag tittade upp och såg på skylten att det var HALVA REAPRISET. Då började jag lassa på mig kläder.
Det blev en svart tunika, en finare tunn svart mönstrad tunika, en mörkturkos topp, en grå  tröja och en pyjamas.



Nöjd med mina inköp bar det av till busstationen för att åka hemåt.
Den bussen som går vid tvåtiden från stan är inte direkt så rolig att åka med. Det tar tre timmar hem, den senare bussen tar bara två. Fördelen är att jag får sova längre :). Somnade före Forshaga någon gång, kikade upp lite i Munkfors och Råda men vaknade inte helt förrän i Hagfors. Då hade jag sovit i lite drygt en och en halv timme. Ibland när jag vaknar under bussturen tycker jag att jag får lite konstiga blickar. En gång tror jag till och med att två utlänningar baktalade mig. Misstänker att jag snarkar (kanske till och med dreglar) när jag somnat och det kanske är störande för medpassagerarna men det är så gott att sova och jag kan inte (hur mycket jag gärna vill) hålla mig vaken.

Jag är inte trött när jag kör själv (som tur är) men är jag passagerare har jag svårt att hålla mig vaken. Och snarkningarna kommer på köpet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0