Puh...

... nu har jag fått i oss middag. Var på "möte" tills 17.30. Snabbt på med stekpannan och i med köttfärsen. Jag var jättehungrig och alla ungar också. Tacos går ganska snabbt att fixa till om man får hjälp att skära grönsaker så det gick ganska snabbt att få maten klar, när vi hjälptes åt. Eftersom jag var borta från 14-17.30 var det ju ingen annan som ätit något heller, mer än glass. Men nu har vi ätit, sonen duschat och packat och nu ska jag skjutsa honom och kompisen som varit här idag till Stöllet för övernattning där (han, inte jag(-:).
Som vanligt stress, fastän det är lördag.
Imorgon är det klassfotboll i GA-hallen men sonen åker med en kompis dit eftersom jag tänkt mig på auktion.

Undrar hur mycket jag ska bjuda för det jag vill ha? Jag är ingen van auktionsmänniska så jag har ingen aning om vad det kan eller får kosta. Hade tänkt ta med mig svärmor men hon blev sjuk. Jag vill verkligen ha det där skåpet. Men jag har inte sett det "live" än så jag vet inte skicket. Får se hur det blir imorgon. Kanske inte blir någon auktion alls, vem vet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Inte alltiid lätt att veta var man ska lägga sig i pris... Tycker jag om en möbel så spelar det ingen roll om det blir "lite dyrare", jag brukar tänka att det i alla fall skulle vara dyrare att köpa nytt. Och då får man inte alls samma fina kvalitet!

2009-01-24 @ 23:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0