Pucko

Igår när jag la mig blev det lite fel med väckarklockan. Den stod på 11.00PM, det brukar stå 23.00 men det är ju samma sak tänkte jag och ställde klockan på väckning kl. 6.30. Dumma jag kollade aldrig om det var AM eller PM vilket resulterade i försovning idag. Vaknade och tänkte; "vakna före klockan, det är inte alltid jag gör", tittade hur mycket klockan var. 7.12. OOOOPSS!!! Hoppa upp ur sängen och väcka barnen. I och för sig hade de ganska god tid på sig för de går aldrig upp förrän den tiden iallafall när jag tjatar. Nu hoppade de också upp, så det gick så bra. En halvtimme senare stod de och väntade på bussen. Då fick jag skynda mig att duscha och göra mig i ordning. Ihopplockning och sånt får vänta tills ikväll. Nu är det jag som måste iväg om jag ska hinna med min buss.

Klockan? Den ringer i kväll den.  (Närå, jag har stängt av den)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Bilder på auktionsfynden väntas...

2009-01-26 @ 19:16:28
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0