Ooops...

...nu är det nog dags att gå och lägga sig. Sambon kom just upp och är på väg att på jobbet och jag har inte lagt mig än. Men jag tror inte han sovit något. Han har nog bara väntat på att klockan ska gå så att han får åka iväg på jobbet. Han missade en arbetsdag när han låg hemma i influensa i tisdags så nu drar det... fattar inte vad det är för speciellt med att köra timmerbil.

Jag måste bara tala om att jag kommit på varför han blev liggande sjuk i influensa. (Pappa var också sjuk julhelgen). Jo, ibland straffar Gud de som arbetar på helgdagar. Eftersom de jobbade juldagen och annandagen så blev de sjuka. (Haha)

Eller så är de allergiska mot den nya lastbilen.

På begäran kommer det här kort på nykomlingen.



Så här ser en timmerbil ut innan bucklorna. Rent och fint, så dottern kan posera i vita kläder.



Nu bara väntar de på att de ska börja köra i nybilen.

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag förstår inte heller vad det är som drar... själv blir jag mest åksjuk när jag åker med. ;)

J undrar om han får provköra...

2009-01-02 @ 19:13:43
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Monica "Commandoran"

Jaså, du får i alla fall bli med och åka du...



Vill J känna hur det känns att köra ny bil?

2009-01-02 @ 21:59:01
Postat av: Christina

Jag åker med ibland för lillemans skull. Lillebror ÄLSKAR lastbilar...

Jupp, J vill köra ny bil, fast helst en Scanica (ville han att jag skulle tillägga).

2009-01-03 @ 10:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0