Melodikrysset

Så, då var melodikrysset avklarat för denna gång. Ifyllt och klart! Måste erkänna att idag tyckte jag det var svårt så jag "fuskade" och tog hjälp av internet. Ibland är det så att man har en liten aning om vad det kan vara så då kan man söka sig fram. (Sen finns det forum som disskuterar svaren, så kör jag helt fast blir det till slut att läsa deras inlägg.)
Men tror ni jag skickar in? Nej , det har inte hänt många gånger (men det har hänt).

Fler än jag som löser melodikrysset? Eller är det bara mig det är "tantvarning" på?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag lyssnar inte, och har nog funderingar på om det inte är, åtminstone liiiite tantvarning =)

2009-01-24 @ 18:36:46
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0