Hemma!

Nu är jag hemma igen efter en "skoldag. Har hunnit fått i mig middag också och kollat mejl och bloggar.

Vilken dag! Började ju med att jag försov mig. Stressa iväg barnen, ut med hunden och hämta tidningen. In tillbaka och skynda sig in i duschen, klä sig äta frukost och kolla kurshemsidan så att det inte är inställd föreläsning. Åka iväg ut till stora vägen för att vänta på bussen. Var där 09.13, bussen ska komma 09.15 enligt tabell med det har aldrig hänt. Den brukar komma 9.20 -9.25, ibland 9.30. Stod där och väntade. Och väntade. Och väntade. Klockan blev 9.35. Hade bussen redan åkt förbi? Ringde till sambon och talade om att kommer det ingen buss inom fem minuter åker jag hem men att jag skulle kolla med min klasskompis om hon åkt förbi än (men hon skulle ju åka tidigt, så jag trodde hon redan var i Karlstad). Men just som jag skulle ringa henne kom hon åkande förbi, så jag vinkade in henne och så jag kom till skolan iallafall. Det stod folk och väntade på bussen efter vägen så den var väldigt försenad.
Sen i Karlstad bevittnade vi en liten krock, men vi stod parkerade bredvid och bara såg och hörde när det smällde. De blev bara skador på två framskärmar.
Resten av dagen gick iallafall bra.

Just nu sitter jag och tittar på "bondebröllopet ". (Så nu ser jag snart inte skärmen)-

Kommentarer
Postat av: Jennie

Visst var det fiiiiiiint!

2009-01-26 @ 21:15:06
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se
Postat av: Veronica

Du sitter alltså och tittar på tv samtidigt som du bloggar??? snacka om beroende =) Men i och för sig, vi kvinnor kan göra två saker samtidigt...

2009-01-26 @ 21:22:02
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/
Postat av: Monica "Commandoran"

J: Ja, det var jättevackert. Jag blev lite rörd.



V: Kollar nästan alltid på TV samtidigt som jag sitter vid datorn (iallafall kvällstid). Just nu är det CSI. Å visst är jag beroende:)

2009-01-26 @ 21:27:47
Postat av: Christina

Har man som jag 17" skärm kan man läsa bloggar på ena halvan & kolla på ex. tv4 replay på andra halvan. Funkar bra vid köksbordet och så får övriga familjen använda tv:n bäst de vill. Datorn är MIN!

2009-01-26 @ 22:42:03
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0