Fryser...

Ovant med kyla igen (-12). Har stått ute och tittat på när barnen åkt skridskor och det var jättekallt. Ungarna rörde sig hela tiden så de frös inte, men jag blev kall om fötterna. Nästa gång ska jag komma ihåg att ta på tjockare strumpor, eller om jag ska ta med skridskor och försöka åka lite. Har inte åkt skridskor sedan gymnasiet så jag vill inte ha publik första gången jag provar. Ska nog åka till hockeyplanen en tid på dygnet när ingen ser. (Talar inte om när, för då är väl alla där med kameran i högsta hugg).
De var en del på hockeyplanen, både stora och små.




Får se om jag kanske testar isen nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Veronica

...pst, kan jag få följa med? Men vi tänder inte ljuset va???

2009-01-30 @ 06:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0