Bättre idag

Igår kände jag mig inte riktigt bra men idag är jag bättre. Hade en migränliknande huvudvärk som inte ville ge med sig under hela dagen. Men idag är det bättre, därav de få inläggen igår och flera idag:).

Nu blir det skidskytte (jaktstart) idag. Kan bli spännande. Det var många som fick straffrundor första liggskjutningen. Herrarnas missar jag för då är jag på möte. Får försöka snabba på "tanterna" lite så jag hinner med att se något. Tror herrarnas blir spännande när svenskarna ligger bra till inför jaktstarten. Men det är svårt att veta var de har sina nerver när de ska skjuta och det väl gäller.
 Nu ska jag fortsätta heja fram de svenska flickorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0