Va' fel jag hade...

Det blev inte många rätt i min gissning till Melodifestivalen. Alcazar gick till final, så ett rätt hade jag, men annars var det helt fel. Efter att ha hört låtarna förstod jag att det inte skulle bli riktigt som jag trodde. Lite förvånad över att Emilia gick till final, eftersom jag gillade den låten och det brukar inte vara det samma som att den går vidare.
Caroline af Ugglas gillar jag också, bara jag inte ser på henne när hon sjunger.
Skulle kunna "analysera" hela festivalen men det avstår jag ifrån. Det får "experter" göra.
Det enda jag undrar över var Petra Medes ombyten. Hon bytte kläder under varje låt, till och med en nunnedräkt hann hon med.
Nu är det en hel vecka tills nästa omgång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fått en award! Välkommen att hämta den hos mig :-)



2009-02-08 @ 19:55:02
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har fått en award! Välkommen att hämta den hos mig :-)

2009-02-08 @ 20:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0