Utmaning, nytt försök!

Nu har vi fått tillbaka gamla datorn och då var jag ju tvungen att göra utmaningen jag fick av Gott&Blandat igen.
Alltså:
- öppna bildmappen
- öppna sjätte mappen i bildmappen
- publicera sjätte bilden i den mappen på din blogg

Eftersom jag inte hade sex mappar tog jag den mappen jag har mina foton och undermapparna till den.



En vårdag 2005. Ser ut till att vara varmt ute eftersom dottern inte har jacka på sig, men det kan lika gärna vara jättekallt och hon har bestämt sig för att inte ha någon. På fotot före har hon både mössa och jacka på sig.

Måste bara visa fotot som var nr 7:


Undrar vart stövlarna ska med dem?

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Sv. Ja det blir ju fel hur man än gör. Och alla 6 miljarder människor kommer ju inte sluta med dun, för i många länder är det helt okej att göra så!

2009-02-03 @ 16:32:10
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0