Utmanad!

Gott & Blandat har utmanat mig m fl.

Instruktionerna är följande:
- öppna bildmappen
- öppna sjätte mappen i bildmappen
- publicera sjätte bilden i den mappen på din blogg

Här är resultatet om jag gör som instruktionerna:


Tråkigt!!!! En bild på en pojkjacka jag la ut på Tradera. Kunde kanske varit en något roligare bild. Ska prova att göra från andra datorn (när vi får tillbaka den från rep.). Där kanske det blir en roligare bild :). Återkommer till det längre fram.

Men det var en kul grej.
Kanske fler vill prova utmaningen? The secret of my life  kanske? Vet inte vilka fler bloggare som läser min blogg (som inte redan blivit utmanade) men om ni antar utmaningen kan ni väl skriva en kommentar!

(Tur det inte blev en pinsam bild :).)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0