Tack!

Vad trevligt med alla grattishälsningar! Känner mig ännu mer nöjd då. Tack allihopa!

Från att det var en tôlig vecka i början av veckan blev den något bättre igår. Ända till jag kom hem från frisören. Kände mig ganska nöjd när jag gick därifrån, men efter att ha känt igenom håret kändes det inte bra. Det brukar kännas bättre när man tvättat håret dagen efter, och gjort som man själv vill, men inte det heller. Vet inte riktig vad som inte stämmer. Klippte bara topparna men tunnade ur håret på slutet och det är det som inte blev bra. Håret ser och känns mer slitet ut nu än före. Och så är det jättetunt utom längst upp på huvudet där det fortfarande är tjockt.  Fattar inte varför hon tunnade ut så  mycket. Måste man det om man tunnar ut? Ville ha lite tunnare hår eftersom håret är ganska tjockt, men inte så tunnt. Inte ser det nyklippt ut heller. Det både ser och känns jätterisigt ut. Får se om jag får i hårfärg om det blir bättre. Annars växer det väl ut tillbaka (om något år).
Nej, nu vill jag att min "ordinarie" frisör börjar tillbaka. Jag har aldrig varit kräsen på frisörer förut men nu har jag varit till två olika och inte blivit nöjd.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vem har du varit till?

2009-02-06 @ 17:10:42
URL: http://litenelin.blogspot.com
Postat av: Petra

Hej!!

Trist att du inte är nöjd med håret!! Vem har du varit till? tänkte prova hon i Långa, men jag är kräsen när det gäller frisörer, men ändå får de göra som de vill m mitt hår....

kram å hoppas håret känns bätter med lite färg i!

2009-02-06 @ 17:40:45
Postat av: Monica "Commandoran"

Jag var till Långav. Vet de som blivit nöjda där och även de som blivit missnöjda.

Att inte jag blev nöjd är väl lite mitt eget fel eftersom jag sa att hon kunde tunna ur det. Jag trodde bara inte det skulle bli så tunt.

Annars verkade hon noggrann när hon klippte, så jag tror nog att hon är bra.

2009-02-06 @ 18:06:10
Postat av: Jennie

Detta med frisörer är inte lätt och säkert inte lätt för dem heller. Oftast så får de bara en chans. Jag har varit till frisörer som inte passat mig och de har bara fått en chans. Sen har jag varit till dem som jag är nöjd med och dit har jag gått. MEN sen var jag med om något jag aldrig varit med om förut. Gick hem från en frisör och jag var SKITNÖJD! Brukar aldrig vara nöjd när jag går hem utan först när jag tvättat och gjort mig i ordning själv. Det roliga är att jag inte var speciellt imponerad första gången men jag tänkte att va tusan jag ger väl frisören en chans till!!! Tur va det för denna frisör är helt kanon!

2009-02-06 @ 21:33:58
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0