Sveriges värsta bilförare...

...får jag hoppas att jag inte är. Än har ingen anmält mig iallafall. Men jag måste erkänna att de moment de gör verkar svåra. Förra veckan gjorde de en fickparkering, som jag inte hade gett mig på om jag hade haft något annat att välja på. Idag parkerar de i ett trångt parkeringshus, vilket jag också undviker. Men däremot att packa en bil och backa utan att se ut genom bakrutan, det skulle jag ha klarat. Packa bilen med mycket grejer kan jag. Och bakrutan har jag inte sett ut igenom sen...hmm...senast bilen var nytvättad.
Däremot finns det många andra moment som som de borde klara. Hur kunde de få körkort överhuvudtaget? Sen har vissa av dem ett "inte så bra" temperament. De har även med sig en co-driver som är en nära bekant till dem. Hjälpande eller stjälpande? Vet hur irriterande det är när någon sitter bredvid och talar om hur jag ska köra (om det inte är trånga utrymmen, då vill jag väldigt gärna ha hjälp med att se hur nära jag är andra bilar.

Se "Sveriges värsta bilförare" på TV4. Aj, aj, aj.... Ooooooh.......oops....hahaha är uttryck som används när jag ser på detta program.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Måste bara berätta om min bragd idag, som gäller fickparkering. Skulle till polisstationen idag, det är alltid mycket bilar där. Idag var det ett "hål" mellan två bilar som stod på rad där. Där kommer jag, yes, där parkerar jag. jag vänder bilen så att nosen blir ut mot järnvägsgatan, ställer mig brevid den främre bilen, backar och gör en PERFEKT fickparkering! Det var inte annat än att jag kände mig stolt. Faktiskt brukar jag klara fickparkeringar, men det händer allt ibland att jag får fixa och trixa innan jag får till det.

2009-02-12 @ 21:15:18
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja dom i det pogrammet hoppas jag att jag slipper möta i trafiken. Fattar inte riktigt hur en del fått körkort överhuvudtaget.Men Monica så dålig är du väl ändå inte som dom...sen är det inte alltid det enklaste med fickparkering:)

2009-02-13 @ 00:09:23
URL: http://hellaiza.blogg.se/
Postat av: hihi

Inte värsta men en av dom snabbare

2009-02-13 @ 15:06:25
Postat av: Monica "Commandoran"

Tack för den påminnelsen...

2009-02-13 @ 18:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0