Njuter...

Sitter med fötterna i fotbad och njuter av lugnet. Det är alldeles tyst hemma. Jag har ingen radio på, ingen TV, ingen musik, inga barn osv. Bara jag (och katten) är hemma så då passar jag på att sitta i fotbad och mjuka upp mina fötter (kanske de luktar lite godare sen också).
De andra är och spelar innebandy men de är väl snart hemma. Bara jag hinner njuta klart först. Tog fram en bok jag skulle läsa men det blev datorn istället som jag sitter med under tiden. Kanske hinner läsa någon sida i boken iallafall innan vattnet blir kallt :)-

Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter härligt! Ska nog ta och leta fram en balja till fotbad jag också:)

2009-02-24 @ 16:41:32
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0