Melodifestivalen del 2

Nu är det snart dags för andra deltävlingen. kom på att jag måste ju gissa vilka som går till final. Eftersom det gick som det gick förra veckan, är det svårt att ens gissa efter man hört låtarna, vem som faller svenska folket i smaken. Jag har inte hört låtarna än (tror att de spelar en liten snutt i radion på fredagarna) så jag får gissa efter vad tidningarna skriver (och vilka artisterna är).
Direkt till final: Måns Zelmerlöw och Markoolio
Till andra chansen: Cookies'n Beans och Amy Diamond 
Men man vet ju aldrig vem som får möta vem i duellen.
Men som sagt var, man vet ju inte ens hur de låter så det kan gå hur som helst. Men jag bara måste gissa i förväg hur det går.


Uppdaterat efter att ha hört alla bidrag. De som går till duell tror jag blir Lili &Susie, HEAT, Amy Diamond, Måns Zelmerlöw. Cookies'n Beans låt tyckte jag om, en countrylåt. Nu får vi se hur det går....



Kommentarer
Postat av: Veronica

Tänk om ändå Markolio kunde ta hem hela melodifestivalen i år. :)

2009-02-14 @ 19:32:05
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0