Hej igen!

Jag har inte skrivit ett inlägg sen i lördags. Två hela dagar utan att skriva något. Har inte ens kommenterat i andras bloggar. Läst dem har jag gjort, men inte som jag brukar. Så det har varit en liten bloggpaus.
Till veckan är det ju tentaläsning igen, så det kanske blir paus i bloggandet då också. Eller om det blir så att jag använder bloggandet som en paus från studierna. Det eller att städa toaletten. Jag måste även fixa lite till sonens födelsedag den 20:e. Städa och kanske baka något, iallafall förbereda så mycket som möjligt eftersom jag har tenta kl. 14-19 fredag den 20:e. Så jag är ju inte hemma förrän sent den dagen, så firandet blir ju på lördag. Har inte bestämt om och när det blir barnkalas än. Måste bestämma det nu så att vi kan planera.
Det skulle ju vara kul att ha kalas den dagen han fyller och jag är på skolan...Lade fram detta förslag till sambon men tror inte det var så uppskattat. "Det blir så jobbigt för farmor...". Men bjuder han bara dem i sin klass klarar han nog det själv...de är bara tre stycken (sonen och två tjejer).
Det svåraste med kalas tycker jag är vem man ska bjuda. I en liten skola med små klasser blir det nog så. Han vill ju bjuda alla, men jag måste ju sätta någon gräns. Vi får försöka komma överens om något snart, för det är ju bra om vi kan skicka inbjudningarna i tid.
Sen är det ju dotterns tur två veckor efter. Ska försöka hinna fira svärmor däremellan också. Undrar när hon ska firas och vad ska vi ge henne? Hon fyller jämna år, så det kanske ska vara mer än en blomma och en lott :-).

Sen ska jag ju försöka studera lite mellan alla kalas också... skulle behöva ha fler timmar på dygnet ibland.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Har märkt att det har varit bloggpaus. Är inne flera gånger varje dag och kollar (på fler än din blogg) och blir såååå sur när det inte har kommit något nytt inlägg ;)Snacka om beroende!

2009-02-10 @ 13:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0