Kyrka och skotertur

I söndags var vi först till kyrkan och sen tog vi en tur med skotrarna på eftermiddagen. Det blev en kort skotertur eftersom barnen och jag var ända till Torsby för att gå i kyrkan, kyrkliga som vi är ;). Barnkören skulle sjunga i Missionskyrkan och jag fick bli med om jag ville. (Eller dottern ville jag skulle bli med och sonen tyckte jag skulle stanna hemma.) Fick åka buss från Stöllet vilket kändes bra när vi såg all trafik på 45:an.
De är så duktiga att sjunga. De fick mycket beröm från de som var och lyssnade på dem.

Kom hem, fixade middag och sen blev det en skotertur innan det blev mörkt. Det hann och bli lite halvskumt innan vi kom hem, men det var alldeles vitt i skogen så det lyste väl upp lite.




Det vara ganska disigt så det hann och mörkna när vi var ute. Helst skulle det vara ljust och strålande sol.


Jag hade med mig kameran ifall vi skulle få se någon älg eller varg, eller de örnar sambon sett på förmiddagen vid älgkadavret. Men såg ingenting så det fick bli en bild på det översnöade kadavret som ligger i diket. Hade varit kul att se örnarna.



Istället för djur fick det bli kort på familjen:





Hoppas det blir fler såna turer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0