Fyra saker...

Fick en utmaning av LitenElin (jag gissar att det är mig hon menar med "Monkan", annars antar jag utmaningen iallafall).

4 av mina favoritprogram på TV:
* Criminal mind
* NCIS
* 2½ men
* House
(skulle kunna skriva ett antal till, eftersom jag ser på TV ofta)

4 saker jag gjorde igår:
(jag listar saker jag gjort idag istället, för igår var det bara tentaläsning)
* Läste inför tentan
* Såg på skidskytte (samtidigt som jag strök gardiner och hängde upp dem i köket)
* Bakade sockerkakor
* hämtade barnen på fritids

4 saker jag längtar till:
* att tentan imorgon är över
* att terminen är över
* solen
* ...att barnen flyttar hemifrån ;)

4 favoritrestauranger:
McDonalds?
Elin hade svårt att svara på detta och det har jag också. Vi äter (nästan) aldrig på restaurant. Favoriten är iallafall att bli bjuden på god mat någonstans som jag inte lagat själv.

Klickade vidare på de bloggar som skickat utmaningen och såg att det försvunnit en del "efter vägen".

4 saker på min önskelista
* att tentan går bra imorgon
* en utlandsresa till solen
* ett badrum på övervåningen
* en stor lottvinst (men då måste man ju visst köpa lotter först)

Någon som antar utmaning frivilligt?
Annars tycker jag att The Secret of my Life, Kvarnhia, Emmy o Emil kan anta den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0