Fredag kväll

Snart går skrivtiden ut på tentan. Undrar om det sitter någon kvar? Tror knappast det. Fem timmar på denna tenta var att ta i. De flesta hade gått före fem tror jag. Jag lämnade in min redan halv fyra (efter en och en halv timme). Tror knappast att jag klarade mig, men jag gjorde så gott jag kunde. Skönt att det inte blev så sent. Jag är ju redan hemma (var hemma ungefär strax efter 18) och då har jag varit och handlat inför sonens kalas imorgon.
Så nu ska jag sätta igång att fixa tårtan, göra negerbullar och dammsuga golven. Jag är ensam hemma så det är skönt. Barnen skulle på fotboll i S-bäck och efter det skulle de bada, så de somnar nog skönt när de kommer hem. Eller om de är för övertrötta så att de kommit in i andra andningen?
Nej, nu ska jag försöka lämna datorn och sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0