Dessa anonyma kommentarer

Är lite irriterad över att kommentarerna ibland blir anonyma fastän man inte menar det. Jag brukar fylla i namn och bloggadress och sen skriver jag kommentaren. Sen skickar jag den och det är inte alltid som jag uppmärksammar att namnet och bloggadressen försvunnit. Ibland hinner jag se det direkt, men ibland har jag inte märkt att jag kommenterat anomymt förrän sambon frågat om jag skrivit kommentarer i bloggar och inte skrivit namnet (han har koll på vad och hur jag kommenterar, han som inte ens läser sådant).
Det är inte min mening att vara anonym och den som har bloggen ser ju på IP-adressen att det kommer från min dator. Men det är såååååå irriterande att det inte ska fungera bra.

Kommentarer
Postat av: Christina

Håller helt med dig! Numer skriver jag kommentaren först och namnet sist...

C sa till mig också att han aaaaaldrig läste bloggar... ;)

2009-02-27 @ 09:24:26
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0