Award - I like your blog

Jag har fått en award av Kvarnhia och The Secret of my Life.



Tack ska ni ha!

Nu ska man ju helst ge den vidare, men jag vet inte vem jag ska ge denna award. De bloggar som jag läser dagligen och vill ge den vidare till har redan fått denna award. Visst kan jag ge den vidare till dem, men tänkte det skulle var kul att ge till någon annan. Men problemet är jag inte har någon mer blogg jag läser regelbundet, så jag kommer att ha denna vilande tills jag vet vem som ska få den.

De som jag menade ge den vidare till, är de bloggar som jag har länkar till. Jag hoppas på att ni läser min blogg och ser att jag uppskattar era bloggar.
Jag har sett att ni redan fått en award från andra så ni behöver ju inte lägga upp den fler gånger, men ni ska veta att jag läser er blogg dagligen och att ni är värda en award från mig också.



Reglerna är enkla: - De som mottagit awarden ska/får lägga upp en bild på den. - Länka till den bloggen du fick den ifrån. - Ge den vidare till max 5 andra bloggare du vill & länka till deras sidor. - Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden. here it goes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0