Allmän bloggtorka?

Tycker det är ganska lugnt på bloggfronten just nu. Vilket är bra eftersom jag ju ska tentaläsa. Men det är så mycket annat som som är roligare, som till exempel att blogga och facebooka. Men jag kämpar med min nationalekonomi, jag.
Är redan nervös inför nästa tenta den 29 april. Civilrätt (b-kurs), tror det blir svårt. Har ett grupparbete också som kommer att ta mycket tid. Och så har sambon börjat jobba skift, så det blir pusslande med tider. Känner redan av stressen. Hur sak jag hinna, hur ska jag orka, kommer det att fungera?

Kalas är det också på gång. Lördag förmiddag blir det barnkalas, sen kommer det väl andra på eftermiddagen. Ska försöka hinna göra negerbollar tll kalaset i allafall och göra tårta. Får se om jag hinner baka tårtbotten annars så får det bli färdig sådan.  Varmkorv och bröd får det bli till barnen när de kommer klockan 11 (svårt att veta om de nyss har ätit eller inte så det är bättre att ha något mer att bjuda på än tårta). Har tänkt de skulle få "pyssla" lite om de inte kommer igång med något. Är det bra väder ska de iallafall ut och åka pulka. På lördagskvällen är jag väl knockad, men då vill jag ju till Folket Hus på fest. Får se om det blir något av det.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag köper alltid färdig tårtbotten.. De är helt ok, inte värt att stå och baka själv! Men till dopet tyckte mamsen att vi skulle ha "riktig" tårta, så hon bakade 16 (tror jag det var) långpannestora tårtbottnar åt oss:)

2009-02-18 @ 21:58:20
URL: http://gottoblandatblogg.se
Postat av: Veronica

Ska du festa till när det blir dans i byn? ;)

2009-02-19 @ 17:46:53
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0