1:a december

Nu är det inte länge tills det är jul. Tiden går så jättefort när man väl kommer in i december månad.
November tror jag var den längsta, gråaste och blötaste månaden vi haft någonsin (?), så nu känns det bra att december börjar bra, med minusgrader och sol. Synd bara att vi inte fått snö här än.

Vet som vanligt inte hur jag ska hinna allt som jag menar att jag ska göra före jul... "män dä ordnä sä".

Undrar om jag ska ta något julkort av barnen iår? Det börjar bli i senaste laget, så jag får försöka fundera på det. Helst skulle det ju vara snö med på kortet. Kanske kan ta ett gammalt från ett annat år? :)

Inför julkortet 2007 hade det iallfall kommit snö.


Undrar om jag var väldigt i tid det året, för då tog jag korten redan den 25 november.

Skickar ni julkort? Vilka skickar ni till? Är det till sådana som ni inte träffar så ofta eller skickar ni till alla nära och kära?

Hade det inte varit för att det är roligt att fotografera barnen och jag hoppas på att de som får julkort tycker det är roligt att få fotot av barnen(?), hade jag nog inte skickat många julkort. Men jag har mina funderingar på att kanske göra något annorlunda i år... eller inte. Det blir förmodligen det vanliga, för att tiden inte räcker till att göra något annorlunda...


(Ett helt inlägg med mest svammel... mer svammel kommer troligtvis imorgon)



Kommentarer
Postat av: gullet

Här är inget sig likt.En annorlunda jul. Helt fri från hysteri med både det ena och det andra. Skall vara tillsammans och äta god mat och resa till Nyskoga på midnattsmässa. Så är planerna för min jul.

2009-12-03 @ 09:08:23
Postat av: veronica

Jag har slutat skicka julkort. Jag gjorde ett uppehåll när jag studerade pga ekonomin, men sen har det inte återupptagits. Det är fruktansvärt dyrt tycker jag och de flesta har man kontakt med på nätet så man skickar ju "massjulkort" därigenom.

2009-12-03 @ 18:03:36
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0