18:e december

Mindre än en vecka kvar till julafton... och jag tog sovmorgon. Kändes faktiskt som jag skulle kunnat legat i sängen hela dagen. Vaknade med huvudvärk och ville eller orkade inte gå upp. Men till slut, efter att blivit väckt flera gånger av morgonpigga barn, gick jag upp och tog mig huvudvärkstabletter. Tänk vad skönt det var när huvudvärken försvann. Varför gick jag inte upp tidigare och tog mig tabletter? Jo, för att jag var för trött... och trodde det skulle släppa om jag låg längre.

Kvarnhia har startat ett krig... och jag har gjort ett halvhjärtat försök att göra det samma idag... men mina små stödtrupper har en tendens att göra anfall på inte så viktiga, egna mål (dator och TV) och eftertruppen har deserterat för länge sedan.

Tror jag ska skicka iväg dem till skogen för att finna julgran imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0