16:e december

Härligt med snö och en vit jul. Det ska hålla i sig och vara kallt fram till jul iallafall (enligt www.yr.no).

Kollade på lite kort förut idag och så får jag en kommentar från min kompis om det samma... slalom på Hovfjället. Gjorde ju premiärturen där i våras. Jag har aldrig varit på Hovfjället och åkt förut och det var årtionden sen jag åkte slalom överhuvudtaget.

Barnen hade kul och vi kanske skulle kunna åka dit någon dag, när vädret passar. Skulle kanske börja planera redan nu så det blir innan de stänger för säsongen?



Skulle kanske ha önskat slalomutrustning åt barnen i julklapp? Att jag inte tänkte på det... (kanske åt mig själv också?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0