15:e december

Idag var jag ner på de sista föreläsningarna för i år. Men det är inte det sista som jag ska göra i år... ska skriva två arbeten som ska lämnas in den 22:a januari och det är ju dumt att vänta tills nästa år och skriva dem :-). Har börjat på den ena, så jag hoppas att jag kommer igång ordentligt så den blir klar före jul. Men så ser jag ju allt som måste göras här hemma också, så jag får försöka blunda för det och ha disciplin på mig själv och sätta mig några timmar varje dag.

Tänk så mycket roligare det är att städa, än att läsa och skriva skolarbete...

Kommentarer
Postat av: Erika

Tänk jag håller med dig om att det allt annat är roligare att göra än plugga. Jag har precis skickat in min muntliga tenta i engelskan, det krånglade lite med tekniken (eller det kanske mer var jag som klantade mig för jag spelade över det jag läst in först så jag fick göra om det, men det är bättre att skylla på tekniken). I fredags hade jag den skriftliga tentan så jag hoppas på att det blir G på dem så jag slipper omtentorna i januari. Skulle vara skönt att få vara ledig under jullovet utan att tänka på engelskt uttal. Hovfjället öppnar nu på lördag, så nu börjar slalomsäsongen. Hör gärna av dig när/om ni ska upp någon dag så kanske vi kan göra er sällskap.

2009-12-16 @ 22:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0