Oj då...

Andra helgen som vi är iväg med husvagnen... och inget bloggande blir det. Det finns hur mycket som helst som jag skulle kunna lägga in. Men det får jag väl ta senare. Kanske till hösten... när det blir mörkt och tråkigt och tentaplugg...då kan jag ta fram bilderna och minnena ifrån sommaren.

Istället för bloggen använder jag ju Facebook för att tala om lite av mitt liv.

Men något inlägg ska jag försöka få in i helgen. Undra hur många av er som är intresserade av Mittiamässan? Är någon intresserad så kan det komma rapport härifrån under helgen...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Visst är vi intresserade av Mittiamässan;))) Skulle tro att du är det också...

2009-08-14 @ 10:20:07
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/
Postat av: Christina

Johan... Han skulle velat vara där men nu blev det ju bröllop.

2009-08-14 @ 22:42:16
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0