Första skoldagen gjord...

..och det känns bra. Schemat är inte så illa som jag trodde från början, inget projektarbetet förrän om sex veckor, det gick lätt att åka ner idag... ja, det känns faktiskt bra och som att det mesta löser sig.

Kanske det blir krångel någon gång, men som en kurskamrat sa idag, utnyttja de "erbjudanden" av kamrater och bekanta en gång var, så blir det ju ingen större belastning om det blir en gång per kompis. Så om jag har fem olika som erbjuder sängplats, så är det ju fem övernattningar men en hos varje och förmodligen inte så mycket besvär. Men hemkär som jag är, så åker jag väl fram och tillbaka. Men det är ju bra att veta att det kan fixa sig om det krisar.

Det känns bra att mina "läsare" stödjer och pushar mig... det får mig att bita ihop lite och tänka att det ska gå!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad glad jag blir för din skull!! Att det kommer att funka.. Du är snart klar ska du se! STORA kramar

2009-08-26 @ 22:14:57
URL: http://litenelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0