:)

Efter regn kommer solsken, men guuuuuud vad vi väntat på detta solsken. Vi behöver denna gula sak som nu har hedrat oss sin närvaro i ett par dagar. HÄRLIGT!!!

Allt känns mycket lättare att göra när solen skiner, än att göra saker när det regnar. Jag har inget emot regnet, men när det regnar varje dag i flera veckor, då är det trist. Visserligen regnade det varje dag ifjol också, men solen sken mellan regnskurarna då.

Nu ser jag lite ljusare på saker och ting. Har ingen lösning än på mina problem, men nu känns det som "dä ordner sä". Jag kommer iallafall att påbörja kursen, så får vi se hur det utvecklar sig med allt.

Och jag har äntligen fått bort min "bonnbränna", som jag fick på Malungsmarten (pingst). Så det är länge sen jag fick vara i solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0