Rapport från Blåkulla

Nu har jag landat här på Blåkulla och kommer stanna här ett par dagar. Här kommer mina häxkollegor och jag att ha vår årliga konferens fram till och med lördag. Då far vi tillbaka hemöver. Kommer hem på påskaftonskvällen eller söndag morgon. När vi flyger över Sverige ser vi både påskeldar och fyrverkerier. Dessa ska visst vara till för att skrämma bort oss "påskkärringar" men vet inte om det har någon större effekt. Jag kommer ju faktiskt tillbaka, fastän oftast märker ni inte ens att jag varit borta. Det är intressant att komma och träffa andra likasinnade och det finns ju en hel del bekanta här...



 

Jag önskar mina kollegor en fortsatt bra resa och alla andra en glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha, ha det så trevligt. Flyg försiktigt.

2009-04-10 @ 10:01:20
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0