Monica är...

Kvarnhia m fl har gjort en kul grej i sina bloggar. Var ju så klart tvungen att testa jag också.

Instruktioner:
Googla ditt namn plus "är" inom citationstecken. Typ "Monica är". Kopiera de fem första träffarna där meningarna innehåller " Namn är ..." och lägg in dem på din blogg.

Santa Monica är inte en del av Los Angeles - nähä...
Monica är lillasyster till Ross Geller - vet jag väl...
Erik och Monica är arbetskamrater - har ingen Erik som arbetskamrat...
Santa Monica är en storstad - ...igen...
För Monica är det standard som gäller - vadå för standard?

Nu blev det ju två träffar som menar staden Santa Monica, men tar jag bort träffarna där staden är med blir det istället följande två meningar:
Monica är "mamma" till 4000 bebisar - räcker med de två jag har...
Monica är lyhörd - det tror jag iallafall...

Lite småkul test...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0