Aprilskämtet!

Tror jag lyckades lura min mor med mitt aprilskämt. Detta kommer hon aldrig att erkänna, men jag har förstått att hon gick på mitt skämt på bloggen. Det var inte min idé, men jag hängde på skämtet för att hjälpa till.
Jag har inte sett Daniel da Silva i en TV4-bil (det var Lennart Nordenstein i en SR-bil *skämt*). Jag bara hängde på min far som påstod att han sett en TV4-bil, vilket mamma inte trodde på. Men så läste hon att även jag sett bilen! Då måste det ju stämma (hihi). Varför hade inte hon då vunnit? Hon har ju en lott? De i närheten vinner ju också!
Självklart hade det varit kul om någon hade vunnit, men tyvärr var det inte sant denna gång.
Som sagt var, jag är urusel på att ljuga. Det var meningen att jag skulle ringa och säga att jag sett Daniel, men jag skulle inte kunna hålla masken ens i telefon. Så jag sa att jag kan skriva i bloggen istället. På detta sätt lyckades jag lura flera personer. (En av dem bor jag med).

April, april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill.

Hoppas ingen blir sur om jag lyckats lura er. (Förlåt!)


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, tänk att JAG fattade!;) Men att luras via bloggen var ju smart. kankse till och med jag skulle klara. Är ju värdelös på att ljuga, men borde ju vara lättare att hålla masken när man SKRIVER...

2009-04-03 @ 22:14:01
URL: http://gottoblandat.blogg.se/
Postat av: Christina

Halvlurad... kan jag tänka mig att erkänna.

2009-04-03 @ 22:37:30
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0