April, april...

Någon som blev lurad igår? Jag tror inte jag blivit det, men man vet aldrig. Jag tror ju alltid att alla talar sanning, eller att de flesta talar sanning (för det finns en del personer som jag aldrig  tror på vad de säger. Möjligtvis att de håller sig till sanningen när de säger "Hej").
Jag själv har väldigt svårt för att ljuga eller luras. Hade planerat ett skämt igår men det gick inge bra. Tänkte lura sambon att Färjestads matcher blivit inställda onsdag och fredag pga att nästan alla hade fått maginfluensa. Men missade första chansen att lura honom. När jag talade med honom första gången berättade han alla aprilskämt han hört på radion och jag min dummer sa att jag varken hört på radio eller läst tidning eller kollat internet. Då kunde jag ju inte säga att jag hört att matcherna var inställda. Tänkte sen säga att jag hörde detta på universitet under dagen, men det blev aldrig av. Sen blev han borta på eftermiddagen och jag kunde ju inte ringa och tala om en sådan sak, eftersom så intresserad är han inte, så du skulle han fatta direkt.
Istället blev det sonen som råkade ut för mitt skämt. (Stackarn). "Jaha, allihop", frågade han. "Okej då". Trodde han skulle bry sig lite mer. Sen när jag sa att han kunde sätta på hockeyn hade han redan glömt vad jag sagt. (Otacksamt).

Men jag var delaktig i ett annat aprilskämt som lyckades bra :-). Lurade den som skulle luras och flera "på köpet".

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu blev man ju nyfiken på VAD du har lurats om?!:)

2009-04-02 @ 23:04:20
URL: http://gottoblandat.blogg.se/
Postat av: Monica "Commandoran"

:-) Fortsättning följer...

2009-04-02 @ 23:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0