Äntligen ensam hemma...

Nu har sambon åkt på jobb och barnen till skolan. Nu ska jag bara göra mig i ordning och tentaläsa lite innan jag ska till tandläkaren...usch. Inget jag ser fram emot. Jag har inte tandläkarskräck men misstänker att jag har hål... (eller om det fortfarande bara är början till hål). Och så kan det ju bli dyrt.... 
Sen är det att åka hem och fortsätta läsa... Det går sådär med läsandet. Lördagen läste jag (nästan) hela dagen. Igår tog det stopp på eftermiddagen. Jag orkade bara inte fortsätta, så jag tog en paus, hela kvällen ( så jag hann stryka kläder, se på TV, sitta vid datorn).
Men idag MÅSTE jag sitta hela dagen. Men omtentan ligger veckan efter terminslut, så det känns som att det inte gör någonting att göra den också. (Men det är väl inget jag ska satsa på kanske). Nej, jag ska klara den på första försöket...."Kan du fixat, klart jag kan" (för att citera Byggare Bob).
Nä, nu måste jag sätta fart. Ska ju snart vara hos tandläkaren... måste kolla vilken tid det var...hmmm...kl.10.?? någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0