Liseberg 2

I lördags var det dotterns tur att få åka på en liten resa. Det gick en bussresa över dagen till Liseberg och en kompis frågade om vi var intresserade av att bli med henne och hennes dotter. Nja, blev svaret först. Jag hade inte riktigt tid tyckte jag. Men jag hade lovat dottern att vi skulle hitta på något eftersom bara sonen var med förra gången. Så vi bestämde oss för att bli med.

Det var MYCKET folk. Barnen åkte karuseller men tillbringade mesta tiden i kö. Men de klagade inte. Det var inte så många timmar vi var där men de hann att åka en del, så de var nöjda när vi åkte hem. Men det blev inte så mycket tittande på julgrejerna men det spelade inte så stor roll. Vi var där för barnens och julstämningens skull och inte för köpandet. (Det var nog bra att jag inte hade tid att gå och titta på grejerna, sparade nog in någon krona).


Utsikt över ett ljuspyntat Liseberg från Lisebergstornet.



Vill till Liseberg nästa jul också.
Eller en tur till sommarn kanske?

Kommentarer
Postat av: Christina

2ggr Liseberg på så kort tid, impressed!!! Skulle jag aldrig orkat... När jag & Julla velat gjort något speciellt har vi åkt till Karlstad och bott en natt på hotell + bio, det gillar hon!

2008-12-11 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0