Julklappar?!

Snart tar jag en liten paus i läsandet för att åka östöver och se om jag får ihop de sista julklapparna. Vi har inte köpt något till våra egna barn än (ska även köpa från farmor/farfar och mormor/morfar), så sambon ska med och kika han också. (Kvarnhia: Du har tur som får åka till K-d "med" din sambo, för min sambos timmerbil går oftast inte så långt som till Karlstad, så jag får möta upp honom på närmare håll om vi ska köpa julklappar ihop.)
Helst vill han slippa köpa julklappar. Han drar sig för det varje år och ibland har han faktiskt sluppit. Då har allt ansvar och funderande och letande legat på mig. (Men han skickar med pengar, så det är ju bra;).)

Men jag är faktiskt snart klar med julklapparna. Fast så tänker jag varje år och så kommer jag på i sista stund att jag glömt någon (eller har köpt olika många paket till barnen). Får se idag om jag blir helt klar, annars ska jag ner till skolan i morgon så då får jag väl gå och trängas i sta'n eller på Bergvik. Måste dit och byta lite grejer men misstänker att det börjar bli trångt och "fôlket". (Ska även ner på fredag men då vill jag inte springa i affärer.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0