Julafton är här...

... men nu ska jag gå och sova lite innan jag ska upp och fixa klart inför julmiddagen i morgon. Jag har förberett ganska mycket så det ska nog gå ganska smidigt att bli klar. Jag hoppas bara att jag har kommit ihåg allt. Har säkert glömt något men vi blir nog mätta iallafall.

Granen är klädd och klar iallafall. Efter lite justeringar blev den helt OK. Den är/var ganska vid så det är tur att vi har bra plats. Barnen har pyntat den men vet inte om de tröttnade på slutet för en del hade de bara kastat i, men den blev bra. Egentligen spelar det ingen roll hur granen ser ut för det syns inte så mycket av den;).
 
Nu är uppesittarkvällen till ända och jag vill önska alla en RIKTIG GOD JUL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0