Jag vill ha...

... mera tid! Vet inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till. Inför julen har jag ingen panik än, ligger före "schemat". Men det är skolarbetet som jag inte riktigt hinner med känns det.
Jag kanske prioriterar lite fel, men det är roligare att städa än att läsa till tenta. Har redovisning i ett grupparbete till onsda'n och till freda'n har jag tenta. Det har varit jobbiga veckor med grupparbeten, så nu till tentaläsningen känns det som om "orken"  har tagit slut. När det är grupparbete anpassar man sig till andra och försöker göra så gott man kan för  det påverkar fler om det inte blir bra. Misslyckas man på tentan drabbar det bara en själv.

Men jag ska göra tentan och hoppas på att det går bra. Redovisningen är jag mest nervös för. Jag tycker inte om att stå inför klassen och redovisa. Ännu mer nervös blir jag när jag vet att vi kommer poängsättas. Både på det skriftliga arbetet och på hur vi redovisar. Puh!!!

Näh... nu får jag fortsätta att läsa, så jag hinner med, för nå'n mer tid lär jag inte få!

Kommentarer
Postat av: Anna

När du läser det här så har du haft din fruktade redovisning. Hoppas den gick bra, jag förstår precis hur du känner.

2008-12-17 @ 17:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0