Har ni sett...

... reklamen som Skanska har? Så har det gått till här hemma.

För er som inte sett den, så är det leksaker som går från leksaksaffären och in i en lägenhet, så när paret med en bebis vaknar på morgonen, är det leksaker överallt.
Precis så måste det ha hänt här. Vaknade en morgon och det var leksaker överallt!!! Puh!

Varför måste det finnas så mycket leksaker? Och dyra är de också. Frågar man ungarna vad de önskar sig i julklapp så nog är det leksaker, fastän de har så det svämmar över överallt. Jag ska inte köpa leksaker till dem iår, men vet att de blir besvikna om de inte får något som är kul. Kommer själv ihåg vad tråkigt det var att få mjuka julklappar. Men fick jag väl något som jag önskade blev jag jätteglad. Nuförtiden tror jag inte ungarna är lika tacksamma om de får något, för de får (oftast) allt de vill ha.

Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa i julklapp till mina barn men det blir något som inte tar stor plats iallafall för hemma hos oss ser det ut som i en TV-reklam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0