Äntligen jullov!

Nu har barnen och jag jullov! Va´ skönt! Men det känns lite konstigt att få vara ledig ett tag. Ifjol jobbade jag veckan innan jul, så det var stressigt att hinna klart med allt  innan jul. Men nu har jag ju flera dagar på mig att få klart. Tidsoptimist som jag är har jag en lång lista med vad som ska göras och sen när jag är klar med den så har jag en lista med sånt som vi kan göra om vi får tid till det. (Misstänker att jag hinner med ungefär hälften på listan, för allt tar ju längre tid än jag tror.)
Men jag är klar med julklapparna iallafall! ( Någon liten sak har jag väl kvar men det är sådant jag kan köpa på Konsum). Jag har i och för sig kvar att packa in en del, men det går väl fort...?!
Julskinkan (okokt) har jag köpt, så den ska tillagas och sill ska läggas in. Och så ska väl resten av julmaten fixas. Puh! Jag vet vad jag har att göra i helgen iallafall!


Kommentarer
Postat av: Christina

Var hittar du dina animerade tecknade bilder? Nyfiken... vill ha... :)

2008-12-19 @ 21:43:19
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0