3:e december

Idag var det sista delen av "Misses lista". Det är ett tvåminutersprogram efter "Greys Anatomy" (Kanal 5). Karaktären har en blogg på Kanal5.se så vill man, kan man gå in och se avsnitten där.  
Det är förmodligen inte ett program som jag skulle se i vanliga fall, men nu är det så att min kusin är producent för programmet och jag har även sett honom i någon kort sekvens i något avsnitt. Och idag såg jag en annan av mina kusiner i sista avsnittet (producentens bror). När man ser mina kusiner så är det ingen som kan gissa sig till att vi är släkt en gång.

Titta gärna på avsnitten.  I dessa två är mina kusiner med:
5 dåliga tillfällen att berätta att man har klamydia... (den blonde som spelar Scrabble)
Saker som inte är snygga att se i slowmotion...  (han som kommer joggande)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0